Întrebări Frecvente

1. Ce se întâmplă cu datele mele personale?
Datele tale personale rămân în baza noastră iar noi nu le vom divulga nici unui terț fără acordul tău. Procesarea datelor se face respectand cerintele generale de securitate ale ordinului 52 / 2002. Dacă nu dorești să rămâni în baza noastră de date, sau dacă dorești să ștergi contul de utilizator, ne poti scrie un mail sau ne poti contacta telefonic.Când vei dori să creezi un nou cont de utilizator, va trebui să introduci din nou datele. 

2. Vreau să returnez produsele. Cum procedez?

Produsele pot fi returnate la sediul nostru, Bd 1 Decembrie 1918, nr 35, BL L14, Sc11, Ap 456,  în termen de maxim 10 zile de la primirea acestora. Geller Oana PFa va lua în custodie produsele returnate numai în cazul în care acestea nu au fost deteriorate din vina consumatorului. Costurile care îți revin în mod exclusiv sunt cheltuielile directe de returnare a produselor, conform conf. O.G. 130/2000: pentru persoanele fizice ce achiziționează produse folosind tehnicile de comunicare la distanță, se aplică definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit. e.